World Sunlight Map

About Me

My photo
Västernorrlands län, Sweden
Likes to play discgolf in my spare time, a member of HDGK.Is a very active discgolfer in the summer. To be sponsored and travel around the world and play discgolf is my biggest dream.

Monday, April 20, 2009

Info om min utrustning

Just nu har jag inte så många olika discar i min väska.Jag har en putter som jag puttar med och en som jag gör framspel med t.ex över en buske eller om jag ska bomba korgen.Jag har sedan tre midrange´discar som jag ska ha när jag behöver göra långa framspel eller utkast i svåra skogs banor.Jag har sju olika drivers av allt från understabila till överstabila och de jag behöver mest har jag reserver av.
DISC LISTA
Putter: Challenger och Zone.
Midrange:Hawk,Wasp,Drone och Buzzz
Driver:Teebird,Surge,Wraith,Crush,Pulse,Force och PREDATOR

No comments:

Post a Comment