World Sunlight Map

About Me

My photo
Västernorrlands län, Sweden
Likes to play discgolf in my spare time, a member of HDGK.Is a very active discgolfer in the summer. To be sponsored and travel around the world and play discgolf is my biggest dream.

Sunday, March 15, 2009

Intervju av mig själv

*Varför spelar du discgolf?
Chrille:Jag spelar discgolf för att det är så väldigt kul och man får bra motion och för att sporten är väldigt utmanande och man får möta många nya personer.
*När började du spela discgolf?
Chrille:Jag började spela discgolf 2004 men det var inte förens 2008 jag började på högvarv.
*Hur mycket tränar/kastar du på en typisk sommar dag?
Chrille:På en vanlig sommar dag brukar jag gå upp till banan kl.09:45 och köra några runder sen går jag hem och vilar lite.Jag går sedan upp till banan kl.14:00 och tränar distans kast till 15:30.Om det vore en Onsdag eller en Söndag skulle jag gå på kvällsdiscen kl.12:00 och komma hem 15:00.Senare kl.18:00 går jag ut igen och kör några runder till och kommer sedan hem kl.20:00.
*Vilka discar kastar du?
Chrille:Jag kastar med de discar som jag kan kontrollera bäst.Nu 2009 ska jag kasta med ESP SURGE ,ESP PREDATOR ,ESP BUZZZ och FLX CHALLENGER som mina main disc´s(de som jag använder mäst).De som jag ska kasta mindre med kallar jag för mina "one purpose disc´s"(de som jag bara använder vid ett speciellt tillfälle),och dem är ZONE och FORCE.

No comments:

Post a Comment